piątek, 21 kwietnia 2017

Eksplodujący ślub w różu

Witajcie. U mnie dziś za oknem jakoś tak średnio wiosennie...Coś ta wiosna płata nam figle! Ale na moim blogu dziś chyba bardziej lato będzie, bo pudełko, które chciałam Wam dzisiaj pokazać, jest pełne ciepłych, słonecznych kolorków!

Pudełka wykonuje tylko na specjalne zamówienie, także wszystkie detale kororki itp ustalam wcześniej z Zamawiającym.

O to pudełeczko poprosiła mnie mama przyszłej Panny Młodej.
Jako że to jej córka wychodzi za mąż, pudełko miało być bardziej kobiece, dziewczęce, z różem, z brzoskwinią...takie babskie, no co tu dużo pisać :)

Mam nadzieję, że spełniłam oczekiwania.

Pudełko na 3 ściankach ma zakładki na pieniążki. 
Różyczkę na wieczku zrobiłam sama. 
Wiecie, te foamiranowe kwiatki skradły mi serce bez dwóch znań!
Zrobienie takich kwiatków, barwienie jest dosyć pracochłonne, ale efekt super!






Nie wyobrażam sobie już chyba, aby w pudełku na ściankach zrobić napis nie wykorzystując wykrojnika Baner M! Jest idealny, efekt śliczny a do tego nie trzeba mierzyć i wycinać życzeń, tylko ciach i pięknie wycięte :) 

Ostatnio także często korzystam z wykrojników Liść czereśni. Jest fajny, ażurowy i pasuje naprawdę wszędzie. Lubię różne wykrojnikowe liście i ten także jest u mnie w czołówce :) 

Oczywiście pudełko zgłaszam do zabawy z APScraft.
W tym miesiącu chyba same pudełka będą  brały udział w zabawie...
Cóż, "taki mamy klimat" ;p

http://apscraft.blogspot.com/p/stworzone-z-apscraft.html


KOCHANI! PRZYPOMINAM O TRWAJĄCYM NA MOIM BLOGU CANDY!



4 komentarze:

  1. Box świetny :) Niezmiernie nam miło, usłyszeć (przeczytać) tak miłe słowa o naszych wykrojnikach :)
    Dziękujemy za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny, niepowtarzalny box. Dziękuję za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  3. słodki :) świetne kolorki! i piękne róże :)
    dziękuję za wspólną zabawę z APScraft!

    OdpowiedzUsuń