piątek, 28 kwietnia 2017

Dziękuję!

Dziś trochę przemyśleń...
Przeglądałam ostatnio zdjęcia moich prac i wiecie...jak tak patrzyłam na te moje początkowe kartki a później na te, które teraz robię, to widzę postęp!
 
Taka dziwna jestem, że zawsze po jakimś czasie patrząc na swoje kartki- pozmieniałabym to i owo!
 
Zastanawiałam się nawet, czy aby nie usunąć zdjęć tych moich początkowych tworów...ale później doszłam do wniosku, że szkoda by było, bo jest to całkiem niezły kawałek mojej kartkowej historii!
 
Znalazłam w czeluściach mojego dysku to zdjęcie- pierwsze kartki wielkanocne jakie zrobiłam jakoś 3 lata temu... Wtedy jeszcze nie miałam tej wiedzy, jaką mam teraz. Materiały do tych kartek kupiłam w sklepie papierniczym i pasmanterii...Nie wiedziałam jeszcze wtedy, że są specjalne scrapowe sklepy!
 
Reasumując ten nieco chaotyczny wywód...Bardzo Wam dziękuję, że jesteście! 
Że chcecie moje kartki. Że dzięki Wam mogę rozwijać swoją pasję ❤



1 komentarz:

  1. Super przemyślenia :)
    To jest faktycznie kawałek historii... Kiedy patrzę na Twoje pierwsze kartki, przypominam sobie swoje pierwsze "dzieła", były bardzo podobne, tylko bożonarodzeniowe. A jaka byłam z nich dumna, a ile radości dało mi sklejanie... bezcenne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń