poniedziałek, 5 czerwca 2017

Ślub myśliwego

Zostałam poproszona o wykonanie kartki ślubnej, ale trochę nietypowej.
Pan Młody jest myśliwym, a motywem przewodnim na zaproszeniach przez Parę Młodą wysłanych były sarna i jeleń.
Z tego co się dowiedziałam, mieli specjalnie na tą okoliczność wykonaną pieczątkę. 

Taki dostałam screen


Dodatkowo wytycznym był konkretny cytat i niebieska kolorystyka.
Oczywiście kartka miała być zachowana w ramach ślubnych, eleganckich itp.

Trochę główkowałam, jak to wszystko połączyć, żeby mi jakieś dzikie zoo nie wyszło :D 

No i wyszła taka oto karteczka:


 Pierwsza baza i "cienie" pod sarenkami to śliczny craftowy papier z dodatkiem złota. Cytat to stempelek z Agaterii- traf chciał, że akurat go miałam- bo tak jak pisałam wcześniej, miałam konkretnie podane, jaki cytat ma być :)
Odbiłam go na serwetce wyciętej wykrojnikiem ze Spellbindersa.


 Sarny to wykrojnik Nellie's Choice.


 Kwiatki zrobiłam sama- są z wykrojnika "Szczęściarz" z APScraft.
Dodałam też różyczki.
Listki są różne: z Crafty Ann, z APScraft i paprotka z Marianne Design.


Kartka generalnie jest dosyć przestrzenna, sporo elementów jest podniesionych na kosteczkach dystansowych. Szczególnie kompozycja kwiatowa jest wystająca, także do tej kartki wykonałam specjalnie przestrzenną kopertę, która zamykała się za pomocą małego magnesu neodymowego. 
Niestety nie zdążyłam zrobić zdjęcia. 


Kartkę zgłaszam do zabawy:

http://apscraft.blogspot.com/p/stworzone-z-apscraft.html

10 komentarzy:

  1. cudna :) dziękuję za udział w mojej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza kartka, tak spersonalizowana będzie zachwycać przez lata wszystkich oglądających!!! Dziękujemy za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lada wyzwanie, ale jak widać świetnie sobie z nim poradziłaś !
    dziękuję za wspólną zabawę z APScraft !

    OdpowiedzUsuń
  4. Wytyczne nietypowe, lecz poradziłaś sobie z tematem rewelacyjnie :)
    Dziękuję za udział w zabawie Stworzone z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy umiala by pani wykonac ja jeszcze raz potrzebuje czegoś takiego własnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, identyczną nie, ale na ten sam wzór jak najbardziej :)

      Usuń
  6. Świetna. Na pewno sam obdarowywany będzie zachwycony taką kartką i zostanie ona umieszczona w honorowym miejscu w domu. A druga sprawa to także prezent może być powiązany z pasją pana młodego, mnóstwo takich myśliwskich gadżetów można wygodnie zakupić w sieci.

    OdpowiedzUsuń