niedziela, 25 listopada 2018

Świąteczną pracę publikować czas zacząć

Odwiedzając Wasze blogi, widzę, że już króluje tam iście świąteczna atmosfera. 
A ja daleko w polu ;p

Tzn "produkcję" kartek już zaczęłam, ale robienie zdjęć i publikacja też zajmują sporo czasu, a tego u mnie ostatnio nie wiele.

Dziś pierwsze karteczki świąteczne w tym sezonie:


 Śliczna grafika od small-wingels- shop



 Bardzo pracochłonny do wycięcia i złożenia wykrojnik mikołaja w samolocie od Cottage Cutz.


 Sopelki pomalowałam pisakiem wink of stella- daje on super mieniący się efekt.







 Gwiazdki na tle zrobiłam za pomocą szablonu i pasty strukturalnej, którą posypałam pudrem do embossingu i wysuszyłam nagrzewnicą.


 Gwiazda betlejemska wycinana ręcznie, wytłaczana piórem kulkowym.



8 komentarzy:

  1. Widzę, że tak jak ja bawisz się w ręczne robienie poisencji 😉 Wszystkie kartki mimo swej różnorodności prezentują się wspaniale! Te z mikołajami są przeurocze, a pozostałe, z motywami religijnymi także przepiękne 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne prace, a ten mikołaj faktycznie pracochłonny, ale efekt wart zachodu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, Mikołaj ma swój urok, ale zdecydowanie dla cierpliwych w składaniu ;p

      Usuń
  3. Masz bardzo estetycznego bloga :) Kartki są równie estetyczne i piękne. Ta z Gwiazdą Betlejemską najbardziej przypadła mi do gustu :) jest taka szlachetna i magiczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądają kartki, które zrobiłaś! Spróbuję również zrobić tę z poinsecją, bo mega cudownie wygląda <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie prześliczne, ale najbardziej mnie się podoba ta z gwiazdą betlejemską: niczego w niej nie brakuje, niczego nie za dużo. Zresztą poinsecja to świąteczny samograj, zawsze wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń