piątek, 14 września 2018

Po przerwie...

Witajcie po przerwie. Trochę ten "urlop" mi się przeciągnął, ale mogę już powiedzieć, że przerwa spowodowana była przeprowadzką na nowe, większe mieszkanko :)
Jestem przeszczęśliwa, ponieważ w końcu mam pracownię!
Cały pokoik tylko dla mnie do tworzenia.
Przydasie jeszcze w kartonach, ale światełko w tunelu jest. 
Już nie mogę się doczekać, aż się urządzę! 

Mam bardzo dużo prac, których jeszcze nie zdazyłam Wam pokazać, także w najbliższym czasie to włąśnie je będę publikowała.

Dziś na rozgrzewkę, karteczka urodzinowa:





 


4 komentarze:

  1. Piękna! Cudnie dobrałaś kolorki! :) A skąd ten papier w kwiaty i złote kropeczki? :)
    Gratuluję nowego mieszkania i - przede wszystkim - pracowni! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Papier z bloczku kupionego kiedyś w empiku.

      Usuń