poniedziałek, 26 czerwca 2017

Pudełko z okazji 100-nych urodzin

Nie często można zrobić pudełko czy kartkę na tak piękny jubileusz!
Bardzo mi miło, że mogłam wykonać eksplodujące pudełko dla pani Zofii z okazji jej 100-nych urodzin. 

To naprawdę bardzo wyjątkowa okazja!


 Kwiatka na wieczku zrobiłam z czerwonego foamiranu.
Pudełko miało być głównie w kolorach czerwieni, bordo i złota.
Doczepiłam także zawieszkę charms- żabkę.



 Na środku pudełka zrobiłam torcik.
Tutaj także dodałam małą, figlarną żabkę- tak na szczęście ;)



Pudełko musiałam wysłać. Tak je zapakowałam:




Solenizantka pudełko już otrzymała, a ja dostałam informację, że bardzo się Jej spodobało. Ogromnie mi miło! 

Pani Zofiu, raz jeszcze wszystkiego, co najlepsze z okazji tak wyjątkowych urodzin!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz