wtorek, 19 września 2017

Podziękowania dla rodziców

Dziś kartki, jakie robiłam pierwszy raz, a mianowicie
podziękowania dla rodziców wręczane podczas wesela.
Bardzo mi miło, że mogłam takie pamiątki wykonać.


 Podziękowania są ze zdjęciem przyszłej Pary Młodej
(już teraz pary małżeńskiej ;) )


 Użyłam tutaj wykrojnika Amy Design Wild Animals (to ta okrągła serwetka) oraz wykrojnik Precious Marieke Border Fantastic Flowers (kwadratowa ramka).


 Koperty ozdobiłam stempelkami.


 Oprócz zawieszki charms koniczynki dodałam także srebrne serduszka.


 Listki to zasługa wykrojnika Crafty Ann.


Napis wydrukowałam i wycięłam wykrojnikiem Nellies. 

----------------------------------------
Kochani chciałam podziękować każdej dobrej duszycce jaka tu zagląda.
Dziekuję także za komentarze!
Wielkie buziaki dla Was. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz