niedziela, 10 września 2017

Chrzest Święty- chłopiec

Witajcie :) 
Dzisiaj kolejna karteczka z okazji chrztu świętego.
Tym razem typowo dla chłopca.
Karteczka ze zdjęciem małego smyka.


 Zdjęcie chłopca wydrukowałam i umieściłam na serwetce wyciętej wykrojnikiem z Marianne Design.
Skarpetki to wykrojnik z Ali.
Użyłam tutaj także słomki papierowe, które fajnie wpasowały się kolorystycznie. 
Kwiatka zrobiłam sama, z pomocą przyszły tutaj wykrojniki z Leane Creatief.


 Dodałam też "bobasowe" akcenty w postaci bucików ( jest to guziczek) oraz wyciętego wykrojnikiem z Ali smoczka ozdobionego małym diamencikiem. 
Napis wycięłam wykrojnikiem z Cratf Passion.


Duże zielone liście są Magnoliowe.
Urocze liście winogronowe są z APScraft.

-------------------------------

http://apscraft.blogspot.com/p/stworzone-z-apscraft.html

5 komentarzy:

  1. Urocza kartka :) Dziękujemy za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza, dziękuję za udział w zabawie APScraft, pozdrawiam Agnieszka chanya13

    OdpowiedzUsuń
  3. Słomki papierowe to bardzo fajny materiał do użycia w DIY. Jeżeli byłaby Pani (lub ktokolwiek inny) zainteresowana mamy do oddania za darmo (za koszt przesyłki) słomki papierowe, które z jakichś względów nie nadają się do sprzedaży (np ze względu na delikatne rozklejenie lub błędy w druku). Jakby co prosimy o kontakt :)

    OdpowiedzUsuń