niedziela, 20 sierpnia 2017

Wedding day part 2

Kolejne karteczki ślubne.
Już we wcześniejszym poście pisałam, że nie może ich zabraknąć.
To chyba jedne z tych, które najczęściej są potrzebne.
Wszak na uroczystość zaślubin nie wypada pójść bez kartki :)

Niedługo także pokażę Wam małą nowość u mnie, także zachęcam do zaglądania!


 Śliczna kwadratowa serwetka jest z Crafty Ann.
Wykrojnik z ptaszkami kupiłam na Ali.


 Narożniki wycięłam wykrojnikiem Joy. 
Napis odbiłam stempelkiem z Agaterii na scrapku wyciętym Spellbindersem.



 W tej karteczce wykorzystałam śliczne tłoczone tło, jakie dostałam od Wandy
Zachęcam do zajrzenia na Jej bloga:
Śliczny ten papier, jak możesz napisz proszę jak się nazywa i gdzie można go kupić :)


Tutaj także wykorzystałam scrapek ze Spellbindersa.
Napis "Mąż i żona" wycięłam zaś wykrojnikiem Rosy Owl. 
Gwiazdkowa serwetka jest z Ali.

--------------------------

Przesyłam buziaki i życzę miłej niedzieli!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz