sobota, 26 sierpnia 2017

Pamiątka Chrztu Świętego Alicji

Za zgodą Zleceniodawcy mogę opublikować przed wręczeniem, zdjęcia pamiątki z okazji chrztu świętego dla pewnej małej dziewczynki- Alicji :)


 Pamiątka składa się z kartki i pudełka.
Kartka ma ok 14x14cm. Pudełko ok 16x16cm.


Wieczko ozdobiłam tagiem wyciętym za pomocą wykrojnika Nellie's.
Stempelek jest z Agaterii.


 Pod kartkę do pudełka włożyłam papierowe "sianko", które kupiłam przy okazji świąt wielkanocnych. Teraz się idealnie przydało.



Tło kartki to dwa różne papiery. Jeden z nich wytłoczyłam w serduszka.


 Aniołek to zasługa wykrojnika Cottage Cutz.
Kwiatki zrobiłam sama- wycięłam je dziurkaczem a na środek przykleiłam dżety.


 Napis wydrukowałam i wycięłam wykrojnikiem Nellie's.


 Słabo to widać, ale karteczka jest delikatnie zdystansowana.
Użyłam całkiem sporo kosteczek dystansowych.



Generalnie kartka miała być delikatna, pastelowa, taka typowa do okazji.

-------------------------------------------------------
Kartkę zgłaszam na dwa wyzwania:

https://paperpassionpl.blogspot.com/2017/08/wyzwanie-na-sierpien-kartka-na-chrzest.html
http://eko--deco.blogspot.com/2017/08/wyzwanie-graj-w-kolory-pastele.html

9 komentarzy:

  1. Cudowna! Dziękujemy za wspólna zabawę w PaperPassion :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna kartka, dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza pamiątka! Dziękujemy za wspólną zabawę z Paper Passion :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały komplet:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że jesteś z nami :) dziękuję! Karolina/ DT Paper Passion

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna pamiątka :)Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Pozdrawiam Agnieszka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny komplet! Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Pozdrawiam! Ewa DT

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny ten komplecik :) , dziękuje za udział w wyzwaniu, Olga DT Eko-Deco.

    OdpowiedzUsuń