niedziela, 18 czerwca 2017

Pudełko komunijne dla Borysa

Ostatnie w tym sezonie pudełko komunijne.
Już zostało wręczone, także mogę je pokazać.
Pudełko dla chłopca- Borysa.
W tym roku jakoś tak wyszło, że większość kartek, zaproszeń i pudełek pierwszokomunijnych robiłam dla chłopców.


 Kwiatek na wieczku zrobiłam sama z białego foamiranu, który zabarwiłam na błękitno suchymi pastelami. 
Liście wycięłam wykrojnikiem z Magnolii.



 Hostia jest z wykrojnika Craft Passion.



 Kwiatki wewnątrz częściowo zrobiłam sama.
 Do ozdobienia pudełka wykorzystałam kwadratowe wykrojniki z Joy i z Crafty Ann.
Liście- bluszcz to wykrojnik z Marianne Design.


 W pudełku miała zmieścić się bliżej nie określona kwota pieniążków ( Zamawiający nie byli jeszcze zdecydowani, ile banknotów to będzie), także tym razem zamiast zakładek zdecydowałam się na "ozdobny rulonik" na pieniądze.



Do odobienia pudełka użyłam ślicznych craftowych papierów z Galerii Papieru- Gra w kolory.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz