środa, 7 czerwca 2017

Marynistyczny ślub

Dziś mogę już pokazać Wam kartkę ślubną- marynistyczną, jaką miałam przyjemność jakiś czas temu wykonać.

Dostałam takie oto zdjęcie zaproszenia ślubnego:


Kartka miała bardzo nawiązywać właśnie do tego zaproszenia.
Koniecznie miała być kotwica i granatowa kokarda.
Kolory głównie biel i granat.

Trochę pomyślałam, trochę pokombinowałam i oto zrobiłam taką karteczkę:


Wybaczcie, że już w folii ochronnej, ale zdjęcie robiłam na szybko przed wysyłką, bo czas naglił ;) 

Do wytycznych kolorków postanowiłam dodać trochę złota. 
I tak pierwsze tło, rameczka i kotwica są w tymże kolorze.

Białe tło ozdobiłam paskami z granatowej wstążki, z której także zrobiłam kokardę, do której złotym sznurkiem z lureksem przywiązałam kotwicę.

Delikatne złote diamenciki subtelnie nadają elegancji.
Do tego granatowa koperta i gotowe :)

I jak sądzicie, udało mi się nawiązać do zaproszenia? 

Pozdrawiam
Syliks

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz