środa, 6 grudnia 2017

Papierowe Inspiracje

Nie wiem czy wiecie, ale w kioskach pojawił się pierwszy scrapowy magazyn.
Na razie jest to projekt testowy.
Jak się przyjmie, jak będzie zainteresowanie, pewnie będzie kontynuacja.
Oby!

Ja już mam swój egzemplarz i jestem bardzo zadowolona :)

W tym numerze są gratis ozdobne świąteczne papiery.
Osobiście wolałabym, aby miały lepszą gramaturę a nie taką jak strona gazety, ale nie od razu Rzym zbudowano.

Super, że na końcu są szablony.
Gazeta jest pełna ciekawych pomysłów.


Scrapowe koleżanki, jeżeli tak jak ja, chciałybyście aby magazyn miał kontynuację, to gnajcie do swoich kiosków i kupujcie :)
Niech Wydawca widzi, że jest zainteresowanie.

Postanowiłam napisać ten post, bo może nie każdy wie, że taka gazeta się pojawiła. Wszelkie opinie są oczywiście moją subiektywną oceną.

Buziaki

1 komentarz:

  1. Widziałam, widziałam i już się zaopatrzyłam :D Baardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń