środa, 10 maja 2017

Komunijne trojaczki

Dziś ponownie na łamy mojego bloga powraca temat pierwszokomunijny.
Tak mnie jakoś naszło i zrobiłam takie kartki aż trzy!
Karteczki bardzo do siebie w sumie podobne, różnią się niewielkimi detalami.

 Hostię wykonałam ze srebrnego papieru holograficznego.
W zależności jak pada światło, tak się mieni.
Ozdobiłam ją delikatnymi perłowymi pół perełkami.




Wykorzystałam śliczny papier z Magicznej Kartki- Jak Malowana 2.
Użyłam ozdobnych wykrojników borderów Spellbindersa.
Serwetka z listkami pod hostią jest z Craft Passion. 
Banerek, na którym jest napis to wykrojnik z APScraft- baner L

http://apscraft.blogspot.com/p/stworzone-z-apscraft.html

5 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka, Hostia pięknie sie mieni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze kartki a hostia świetnie się prezentuje. Dziękuję za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo eleganckie kartki :)
    Dziękuję za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne ! a hostie wyglądają świetnie !!
    dziękuję za wspólną zabawę z APScraft !

    OdpowiedzUsuń