poniedziałek, 27 lutego 2017

Moc życzeń

Witajcie!
Dzisiaj chciałam pokazać Wam stonowaną, uniwersalną kartkę na urodziny albo imieniny albo na jeszcze inną okazję.

Napis "moc życzeń" to jeden z moich ulubionych stempelków od Agaterii.

Jeszcze się nie chwaliłam, ale jakiś czas temu miałam ogromne szczęście wygrać candy zorganizowane właśnie przez Agaterię, w którym wygraną była nowość sklepu- a mianowicie PUDRY DO EMBOSSINGU!

Kochani!!! Pudru są cudowne! 
Są dostępne 4 rodzaje: złoty, srebrny, perłowy biały i przejrzysty.
Jestem absolutnie w nich zakochana! :)
Nie bez powodu na wstępie wspomniałam, że do wykonania napisu użyłam stempelka Agaterii..otóż sklep ma w swojej ofercie super stemple, które świetnie można wykorzystać z pudrami!

Trochę się już pudrami pobawiłam, ale efekty pracy dodawać będę stopniowo.
Dziś kartka motylkowa:D





A tutaj wspomniane pudry:

http://agateria.blogspot.com/2017/01/nowy-produkt-w-agaterii-i-candy.html


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz