czwartek, 1 września 2016

Candy candy candy po raz drugi!

Kochani, trochę już w "kartkowaniu" siedzę, staram się szukać nowych inspiracji i sklepików, gdzie można zaopatrzyć się w profesjonalne materiały do tworzenia...Dziś jakże miło się zaskoczyłam, bo odkryłam sklepik, o którym wcześniej nie wiedziałam!
Jest to Świat Stempli !

Przyznam się bez bicia, że bardzo lubię stempelki na wszelkie okazję! Jak tylko będę miała więcej czasu no i oczywiście gotówki, z przyjemnością porozglądam się po sklepowych półkach!

Dziś jednak postawię na los szczęścia, bo ów wyżej wspomniany sklep zorganizował candy, gdzie do zgarnięcia są extra przydasie, m.in. stemple idealnie pasujące do eksplodujących pudełek! Jak ja mogłam o nich nie wiedzieć!  
Nie pozostaje mi nic innego, jak trzymać kciuki za wygraną! ;p

http://swiatstempli.blogspot.com/2016/09/candy-candy-candy-zapraszamy.html



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz