sobota, 18 października 2014

Czas na kolejne zaległości ;p Ale teraz mogę już się wytłumaczyć ;-) Wszelkie zaległości blogowe wynikały z intensywnej pracy nad kartkami. Jakiś czas temu dostałam propozycję współpracy z Galerii Hand Made w Kaliszu. Od wczoraj można tam właśnie nabyć moje skromne dzieła ;-) Muszę przyznać, że bardzo ucieszyła mnie ta propozycja ale i zdziwiła ( oczywiście pozytywnie)! Cały czas staram się doskonalić, poznawać nowe techniki i tworzyć coraz to lepsze kartki. Wkładam w nie całe serce a do tego bardzo lubię te karteczki tworzyć ;-) Wychodzi różnie, zazwyczaj jestem krytyczna i po czasie stwierdzam, że a to perełkę mogłam przykleić w innym miejscu albo dodać jakiś akcent hehe...no cóż, liczę na to, że nie tylko ja tak mam ;p W każdym razie jak patrzę na zdjęcia kartek wykonanych na samym początku a później na te aktualne to widzę progres. Bo przecież karteczki tak naprawdę robię dopiero od początku tego roku ;p Początki były bardzo, powiedziałabym, amatorskie, bo pojęcia nie miałam jaki jest bogaty asortyment akcesoriów do tworzenia kartek! Ja zaczynałam od papieru kolorowego, bazy A6 kupionej w sklepie papierniczym i kilku ozdób z pasmanterii ;-D Zaskoczyło mnie także bardzo pozytywnie szerokie grono osób, które tak jak ja mają taką pasję! Z czasem malutkimi krokami, uporem maniaka i poświęconymi nockami z internetem zdobywałam tą tajemną wiedzę i  cały czas zdobywam ;p Bardzo mi miło, że moje prace tak pozytywnie są odbieranie, z tego miejsca dziękuję Wszystkim, którzy mnie wspierają, którzy decydują się na moje kartki a tym samym dają mi wiarę w to, że moja praca ma sens :-)

...ale się rozpisałam ;p

 Kartka na zamówienie :-) Ja uwielbiam wszelkie niebieskości więc tym bardziej miałam radochę tworząc ją!



 Już jedno takie rocznicowe pudełko robiłam, widać spodobało się bo dostałam zlecenie na wykonanie drugiego ;-) Oczywiście jest ono troszkę inne od pierwowzoru ;-)


 Karteczka s shaker boxem. Ja uwielbiam wszystko, co się świeci! Mam nadzieję, że Małej Solenizantce także się spodoba!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz