czwartek, 10 lipca 2014

 Cześć i czołem, kluski z rosołem ;p

Dzisiaj mój debiut kulinarny, a w sumie to artystyczno- kulinarny... ;p

 Długooo przymierzałam się do zrobienia przepiśnika...i oto jest :-D
Trochę eko, trochę budyniowo- słodki...idealny na zapiski  kulinarne i przepisy!












Przepiśnik wystawiam na konkurs ;-)


http://blog.na-strychu.pl/2014/06/wyzwanie-przepisnik/


 A także bardzo miło mi będzie wziąć udział w słodkim wyzwaniu od:


http://blogprzyda-sie.blogspot.com/2014/07/wyzwanie-lipiec.html


Pozdrawiam i życzę słodkiego dnia ;-)
Syliks






7 komentarzy:

  1. Przepiękne te Pani arcydzieła :) Miałem okazję już parokrotnie podziwiać Pani pracę i z czystym sumieniem Polecam Każdemu kto chcę pozytywnie zaskoczyć miłym i oryginalnym podarunkiem !

    Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Ci wyszedł ten przepisnik, aż ślinka mimo wszystko leci :D
    Przy okazji dzięki za udział w moim candy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, kolory, projekt są super słodkie ! za mną też chodzi taki kulinarny, więc może twoja praca mnie zmobilizuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za miłe słowa :-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny przepiśnik! :) Super kolory i babeczkowy motyw- mój ulubiony! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba, że kartki nie są białe :DDD

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest po prostu świetny! Dziekujemy za udzial w wyzwaniu Przyda się!

    OdpowiedzUsuń