niedziela, 13 kwietnia 2014

                                                      Witam serdecznie!

Na początku chciałabym przeprosić za jakość mojego bloga ;p Jest to mój pierwszy blog i dopiero uczę się go "obsługiwać" ;p

Od jakiegoś czasu zafascynował mnie cardmaking, w wolnych chwilach z pewną dozą nieśmiałości zaczęłam tworzyć swoje małe dzieła sztuki. Pomalutku gromadzę materiały, ozdoby, gadżety no i na miarę możliwości zdobywam wiedzą w tej jakże ciekawej i dla mnie jeszcze trochę tajemniczej dziedzinie :-)

Zachęcam do przejrzenia kartek, które do tej pory wykonałam. Posegregowałam je na kolejne okoliczności widoczne w górnym pasku na stronie :-)

Pozdrawiam
Syliks

1 komentarz:

  1. Świetne kartki ! Puki co nie potrzebuję ale polecę twojego bloga wszędzie gdzie będę mógł :D

    OdpowiedzUsuń