czwartek, 1 sierpnia 2019

Pozdrowienia z Osieka

Wszystko co dobre, szybko się kończy...urlop niestety też ;)
Chociaż szczerze mówiąc, brakowało mi blogowego życia...
Także dziś, tak na dobry początek, pokażę Wam kartki jakie wykonałam dla uroczego miejsca- dla Osieka.

Osiek (powiat starogardzki) to polska wieś kociewska położona w województwie pomorskim. 
Osiek leży wśród pięknych borów tucholskich, nad dwoma cudownymi jeziorami: Kałębie oraz Czarne. 

Dla mnie Osiek to wyjątkowe miejsce, bo z tamtąd pochodzi mój mąż.
Teściowie od wielu lat prowadzą tam agroturystykę żeglarską i tegoroczne wakacje właśnie tam żeśmy spędzili.

Jakby ktoś zapragnął odpocząć wśród cudownej natury, w domu z widokiem na Morze Kociewskie ( Jezioro Kałębie) i bezpośrednim zejściem na plażę, zdobyć patent żeglaża, skorzystać z kajaków, posmakować przepysznej lokalnej ekologicznej kuchni, zwiedzić ciekawe, niepowtarzalne miejsca a do tego pobuszować w lesie zbierając grzyby, jagody, żurawiny czy inne dobrodziejstwa lasu, to serdecznie zapraszam.









 

3 komentarze:

  1. Uwielbiam agroturystykę i wiejskie klimaty. Kto wie, może się kiedyś wybiorę? :) Przepiękne kartki Sylwio 😊 Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne karteczki, wieś obok tej w której mieszkam też nazywa się Osiek (wielkopolska)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne kartki, bardzo podoba mi się kolorystyk. Ta ostatnia z shakerem to moja faworytka.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń