poniedziałek, 19 lutego 2018

Ślub motocyklisty

W sobotę, dosłownie "na ostatnią chwilę" poczyniłam taki oto komplecik:


Kolega mojego męża w minioną sobotę ślubował.
Nie wypadało pójść bez karteczki ;)
A jako że kolega jeździ motorem, nie mogło tego motywu zabraknąć.

Także żona szybciutko powyciągała swoje przydasie i tak oto powstał ten komplecik.

Muszę się także pochwalić, bo ostatnio uśmiechnęło się do mnie szczęście ;)
Na blogu Art Brawurki było walentynkowe CANDY, które wygrałam!

http://artbrawurka.blogspot.com/2018/02/walentynkowe-candy-wyniki.html

Śliczne przydasie dostałam w paczce. Niestety z emocji zapomniałam porobić zdjęć;p

Na karteczce wykorzystałam właśnie m.in  napis Only You i ramkę w serduszka z wygranej paczki.
Kwiatki zrobiłam sama, potuszowałam je troszkę na środku i na brzegach- także tuszem z wygranej.


 Karteczka jest bardziej przestrzenna, więc zamiast klasycznej koperty dołączyłam taką trochę grubszą.





Grafikę znalazłam w internecie.
Dodatkowo sukienkę panny młodej pomalowałam trochę pisakiem brokatowym Wink Of Stella (szczerze się muszę przyznać, że uwielbiam ten marker!).


6 komentarzy: