piątek, 10 listopada 2017

Takie trochę podobne...

Kartki bardzo do siebie podobne.
Zrobione tak na szybko.

W  tym roku zostałam szczęśliwą posiadaczką wykrojnika z 
Czyli nic innego jak kwiat poinsecji.
Dokupiłam także "iglaczki"

Nie wiem, jak mogłam dotychczas bez niego żyć!
Kwiaty wychodzą super.
 A co dla mnie najważniejsze, mogę je zrobić i większe i mniejsze. 
Akurat takie jak potrzebuję.





W kartkach wykorzystałam darmową grafikę z sieci.
Niestety nie pamiętam kogo ona jest.
Jeżeli wiecie, dajcie proszę znać!

Hmm...a co do grafik...
Macie właśnie jakiś sposób, żeby spamiętać czyja jest kogo?
Jakieś tajne notatki, coś?
Podpowiedzcie :)

2 komentarze:

  1. Ładnie zgrane kolorki! :)
    Co do grafik - jeśli szukam jakiegoś motywu, to zapisuję go w osobnym folderze, w którym robię też dokument z linkami do miejsca skąd pobrałam motywy ;) Pamięć jest ulotna :P

    OdpowiedzUsuń