czwartek, 5 października 2017

Ślubny komplecik

Witajcie!
Dziś pokazać Wam chciałam, jaki ostatnio miałam przyjemność wykonać komplecik dla pewnej Młodej Pary.


 Pudełko ozdobiłam ślicznym papierem.
Serwetka wycięta jest wykrojnikiem Spellbindersa.
Napis wydrukowałam i wycięłam Banerkiem M z APScraft.



 Żeby kartka nie była taka "samotna", do pudełeczka wsadziłam także papierowe sianko.


 Na kartce także pojawił się napis wycięty Banerkiem M z APScraft.
Kwiatki tym razem użyłam gotowe.
Między nimi skrywa się zawieszka charms- srebrne serduszko.


 Młoda Para to zasługa wykrojnika Marianne Design.


 Listki wycięłam wykrojnikiem z APScraft- liść.
Do mojej kompozycji kwiatowej dodałam także delikatne turkusowe i jaśniutko różowe piórka oraz zielony papierowy sznurek.




Komplecik zgłaszam do zabawy Stworzone z APScraft

http://apscraft.blogspot.com/p/stworzone-z-apscraft.html

4 komentarze: