poniedziałek, 29 maja 2017

Zmiana kodu na 6 z przodu

To było wyzwanie!
Nie dość, że kartka dla mężczyzny ( a ja, jak dość spora liczba scraperek- w tych męskich kartkach średnio się czuję), to jeszcze stres, bo kartka dla bardzo dobrego znajomego moich rodziców.
Zadanie ułatwiło mi trochę to, że owego Pana Wojtka znam.

Tak oto powstała kartka a do niej torebeczka.
W zwykłą kopertę kartka by nie weszła.
Torebeczka jest mojego pomysłu, choć pewnie nie ja pierwsza coś w tym stylu wymyśliłam :)

Kartka już jest u Jubilata i wiem z relacji z pierwszej ręki, że bardzo się spodobała, a torebka, była przedmiotem żartów nawiązujących do teletubisia :D 
Ot takie wesołe, jajcarskie towarzystwo.
I super, bo o to chodziło, żeby tak na wesoło te urodziny spędzić!



 Tło pod bazą i duże gwiazdy wycięłam z takiego bardzo fajnego, craftowego papieru, który pod światło mieni się na złoto.


 Napis to Chorągiewki z Craft Passion.


 Do zrobienia liści użyłam:
- liście czereśni z APScraft
-liście Magnoliowe
- liścia paprotki z Marianne Design


 Do mojej kompozycji kwiatowej dodałam także subtelną kokardkę zrobioną ze sznurka z lureksem.


Użyłam papieru z Magicznej Kartki, a także zwykłego kolorowego brystolu.
Przydała się także "liściasta" zielona taśma washi.
Całości dopełniły malutkie pół perełki.

Tą karteczkę także zgłaszam do zabawy:

http://apscraft.blogspot.com/p/stworzone-z-apscraft.html

4 komentarze:

  1. Bardzo ładna.
    Dziękuję za wspólną zabawę z APScraft.

    OdpowiedzUsuń
  2. Meska kartka to zawsze jest wyzwanie, świetnie sobie poradziłaś !!! Dziękuję za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie sobie poradziłaś z męska pracą a i torebeczka fajniutka :)
    Dziękuję za udział w zabawie Stworzone z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny komplet !
    dziękuję za wspólną zabawę z APScraft!

    OdpowiedzUsuń