niedziela, 5 marca 2017

Piękne urodziny

Witajcie w ten piękny niedzielny dzień!
Dzisiaj pokażę Wam kartkę, którą wykonałam dla pewnej Pani.
Solenizantka obchodziła piękne, okrągłe urodziny.




Kartka jest delikatnie warstwowa.
Zazwyczaj mam zlecenia na kartki, które mają zmieścić się w klasycznej kopercie ;)

Wykorzystałam tutaj piękne liście  z APScraft
Użyłam także ślicznych, cudnie mieniących się perełek!

Chyba nikogo nie zdziwi, że kartkę poślę na zabawę

http://apscraft.blogspot.com/p/stworzone-z-apscraft.html

Kwiatek na kartce zrobiłam sama ;)
 To chyba jeden z tych, jakie lubię robić najbardziej.
Kiedy kupiłam ten kwiatowy wykrojnik, przyznam się bez bicia, nie miałam na niego pomysłu...
Aż pewnego dnia, tak siedziałam i dłubałam te moje papierki i tak właśnie powstał ten kwiatek :)

Jako że kwiat na kartce jest jeden, zgłaszam tą pracę na wyzwanie:

http://skarbnica-pomyslow.blogspot.com/2017/03/wyzwanie-32017-praca-z-jednym-kwiatem.html

6 komentarzy:

  1. Świetna praca na dojrzały jubileusz :)
    Dziękuję za udział w zabawie z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna praca ! Bardzo fajny kwiatek :) Dziekujemy za udział w zabawie w Skarbnicy Pomysłów !! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kompozycja ułożona z naszych wykrojnikowych listków !
    Dziękuję za udział w zabawie z APScraft.
    DT Bożena.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności. Piękne koronki! :D
    Dziękuję za udział w zabawie "Stworzone z APScraft"!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne urodziny,piękna kartka!
    Dziękuję za udział w zabawie APScraft!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna kartka :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu - DT Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń