wtorek, 12 sierpnia 2014

W tym roku mamy świetne wakacje ;-) Słoneczko nam nie żałowało ciepełka ;p A co jest najlepsze żeby się orzeźwić w upalne dni? Nic innego jak przepyszna, schłodzona, najlepiej domowej roboty LEMONIADA :-D

 Przedstawiam moją lemoniadową kartkę :-) Tło kartki to wydrukowane zdjęcie soczystych limonek- to one mnie zainspirowały do stworzenia tej karteczki :-) Reszta poszła sama ;-) Wykorzystałam także ćwiek z limonką ( w prawym dolnym rogu), leżał u mnie i nie miałam na niego pomysłu..aż w końcu i on znalazł swoje miejsce :-) Pasuje idealnie! Karteczkę stworzyłam z myślą o wyzwaniu Lemoniadowym w Fifi Rifi :-) Fajne wyzwanie ;-)








Karteczkę zgłaszam do zabawy:


Pozdrawiam- Syliks :-)

6 komentarzy:

  1. bardzo cudownie zinterpretowałaś ten temat ! wyszła czaderska karteczka w zdecydowanie żywych kolorkach <3

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna i bardzo apetyczne kolorki! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna, aż by się chciało napić lemoniady :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję ślicznie za miłe słowa :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca! Dziękujemy za udział w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń